ORANGE Polska
Konsultacje, warsztaty i szkolenia dla kadry kierowniczej ? Lider Inicjatyw - lobbing wewnętrzny, sztuka przekonywania, logika konfliktu, skuteczna komunikacja lidera, itp. ? program doskonalenia obsługi klienta wewnętrznego. Kompleksowy program budowy kompetencji konsultantów i kadry zarządzającej wewnętrznego Help Desk?u IT, konsultacje i opracowanie wzorców prowadzenia rozmowy, szkolenia z zakresu komunikacji i radzenia sobie z obiekcjami, coaching indywidualny i grupowy, szkolenie z zakresu zarządzania zespołem konsultantów. Konsultacje dla działu marketingu. Konsultacje z zakresu zarządzania zmianą oraz warsztaty dla całego managementu działu kontrolingu. Radzenie sobie z konfliktem dla działu audytu. Program Lider zmian w organizacji, dla strategicznych konsultantów i dyrektorów. Przygotowanie i wdrożenie programu zmiany kultury zarządzania dla Centrum Operacji Księgowych [TP/ FT]: kompleksowy program szkolenia z zakresu przywództwa strategicznego, zarządzania zespołem, negocjacji partnerskich, komunikacji, business development. Badanie kultury organizacyjnej, projektowanie i wdrażanie zarzadzania zmianą wewnętrzną jednostki i przy wdrażaniu shared services dla podmiotów zewnętrznych. Warsztaty wdrożeniowe dla kierowników. Konsultacje dla dyrektorów i indywidualne procesy coachingowe dla całego managementu.
powrót