Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/njwo84/domains/nfactor.pl/module/Kernel/Module.php on line 73
Sales Factor kompleksowe podejście podnoszące efektywność sprzedażową przedsiębiorstwa dzięki całościowemu spojrzeniu na sprzedaż i procesy około sprzedażowe. Składa się na nie audyt, reengineering, szkolenia oraz narzędzia.
Przewagę rynkową firm budują sprzedawcy, którzy są CHALLENGERAMI. Z jednej strony wykorzystują osobiste relacje oparte na partnerstwie, a nie na podporządkowaniu, nie boją się wytrącić Klienta ze strefy komfortu, stawiać mu wyzwań, poszukiwać bardziej kompleksowych rozwiązań, zamiast sprzedawania pojedyńczego produktu. Challenger nie kupuje problemów/obiekcji, którymi zarzuca go Klient – on te problemy sprzedaje Klientowi, a potem pomaga mu je rozwiązać.
Sales Navigator for Challengers skierowany jest do sprzedawców i menedżerów zarządzających sprzedażą i jest zbiorem unikalnych narzędzi diagnostycznych i szkoleniowych pozwalających na zmianę postaw i sposobu myślenia sprzedawców poprzez diagnozę, modelowanie; trenowanie i praktykowanie .
Business Development Guide to Przewodnik Otwierania Szans Sprzedażowych dla określonych grup produktów. Jest instrukcją krok po kroku, jak generować sprzedaż na dany produkt. Podczas warsztatów opracowujemy przekonującą prezentację produktu, ilustrującą sposób proponowana oferty tak, by spełniła potrzeby i wymagania klienta: dlaczego klient lepiej rozwiąże swoje problemy i zyska więcej możliwości, jeśli wybierze nasz produkt. Wygenerowane podczas warsztatów BDG argumenty typu business case pozwolą skutecznie wytrącić klienta ze strefy komfortu, że "tak, jak jest - jest dobrze i niczego nie trzeba zmieniać", by w następnym ruchu przekonać go, że jeżeli kupi proponowane rozwiązanie, to osiągnie większe korzyści, a może nawet uniknie niepotrzebnych strat.
Jest procesem podnoszącym efektywność sprzedażową przedsiębiorstwa dzięki całościowemu spojrzeniu na sprzedaż i procesy okołosprzedażowe. Składa się z trzech etapów: audytu procesów sprzedażowych, stworzeniu nowej strategii sprzedaży oraz wsparcia w jej wdrożeniu.
Analityka rynkowa, strategie sprzedażowe, grupy docelowe i kryteria kwalifikacyjne, account planning, target setting, sales lead generation, funnel nanagement, pipeline, goals-actions-exitcriteria dla każdego etapu sprzedaży, forecast, oraz jak prowadzić coaching sprzedawców.
Scenariusze rozmów Business Development, prezentacje rozwiązań, analizy przewag konkurencyjnych wraz z gotową argumentacją, jak przekonywać klientów, metody zbierania, instalowania i zmiany wymagań klienta (RFP Generation), strategiczna analiza accountu, mapowanie rozkładów władzy i inne.